Πλήρη διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους, αρχής γινομένης από την εκπαίδευση

Ως πολίτες, γονείς και επιστήμονες ζητούμε τον πλήρη διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους, αρχής γινομένης από την εκπαίδευση, ώστε να σταματήσει να γίνεται κατήχηση στα δημόσια σχολεία, να επικρατήσει η επιστημονική μέθοδος στην παιδεία και να αποκαλυφθεί ολόκληρη η ιστορική αλήθεια. 

Η βυζαντινής εποχής ορθόδοξη εκκλησία πρωταγωνίστησε στην καταστροφή ή αλλοίωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, στο κάψιμο της ελληνικής γραμματείας, στη δολοφονία, τον βασανισμό, την τρομοκρατία και τον εκφοβισμό Ελλήνων Εθνικών, με στόχο τον προσηλυτισμό τους, στον αναθεματισμό της φιλοσοφικής σκέψης, στη διαπόμπευση του ορθολογισμού και στην υπόσκαψη του σκεπτικισμού. Έκτοτε έγινε ο θεσμοθέτης του φόβου, της αμαρτίας, της δεισιδαιμονίας, της ειδωλολατρίας, της πτωματολατρίας και της υποβάθμισης του ανθρώπου, τον οποίο θεωρεί εκ γεννήσεως αμαρτωλό, έκπτωτο, πεπτωκότα και αδύναμο. Γιορτάζει τον θάνατο αντί τη ζωή, συντηρεί την άγνοια, τον σκοταδισμό και τον αναχρονισμό. 

Αφού έκανε τα εγκλήματα και αίσχη της, φρόντισε, με τη δύναμη μιας ισχυρής οικονομικά και στρατιωτικά αυτοκρατορικής εξουσίας, να λογοκρίνει την ιστορία, αποκρύβοντας αυτή τη βρώμικη πτυχή της από την επίσημη αφήγηση, δεδομένου ότι από την εποχή του Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου Α' είναι πλήρως ενταγμένη στις επίσημες δομές του κράτους. Μέχρι σήμερα, και ενώ έχει τα δικά της κατηχητικά και άλλα σχολεία, επιμένει να αναμειγνύεται και ελέγχει και τα δημόσια σχολεία, χρησιμοποιώντας το ομολογιακό-κατηχητικό μάθημα των Θρησκευτικών για να συντηρείται και διαιωνίζεται.

Εξαιτίας της εκκλησίας, παιδιά κάτω από την ηλικία της λογικής διδάσκονται ένα κατασκευασμένο θρησκευτικό δόγμα που εδράζεται σε εβραϊκές μυθοπλασίες, αντιγραμμένες από άλλες θρησκείες της ανατολικής Μεσογείου, με κεντρικούς πρωταγωνιστές ένα μυθικό ραβίνο, γιο του ηλικιωμένου ξυλουργού Μωυσή από τη Ναζαρέτ και της παρθένας χωριατοπούλας Μαριάμ, η οποία βρέθηκε σε ενδιαφέρουσα από ένα άγγελο και παρέμεινε παρθένα μετά τη γέννα. Έφερε στον κόσμο τον Ιησού Χριστό, ο ουράνιος πατέρας του οποίου είναι το υπερφυές πνεύμα Γιαχβέ/Ιεχωβάς, που στα ελληνικά σημαίνει Θεός και στα αραβικά Αλλάχ.

Λόγω του ρόλου της εκκλησίας στον καθορισμό εκπαιδευτικής πολιτικής και τη διαμόρφωση αναλυτικών προγραμμάτων, οι πιο πάνω εξ αποκαλύψεως «αλήθειες» και πολλές άλλες ανορθολογικές και αντί-επιστημονικές απόψεις και πεποιθήσεις πίστης, που κάνουν λόγο για πρωτόπλαστους, ένα φίδι που μιλά και παρασύρει, δαίμονες και σατανάδες, κόλαση και παράδεισο, νεκραναστάσεις και αναλήψεις, τίθενται πάνω από τις τεκμηριωμένες επιστημονικές θεωρίες που αποκτήθηκαν με την επιστημονική μέθοδο, έχοντας ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση των γεγονότων και της γνώσης. 

Απαιτούμε την απομάκρυνση της Εκκλησίας της Κύπρου από τα δημόσια σχολεία και τον αυστηρό περιορισμό της στα δικά της σχολεία, στους ναούς και τις εκκλησίες της, στα σπίτια και τα μυαλά του ποιμνίου της. Ζητούμε την ουδετεροθρησκία του κυπριακού κράτους.

Η Γαλλία, η χώρα του Διαφωτισμού, έχει διαχωρίσει πλήρως το κράτος από την εκκλησία από το 1905. Απαγορεύει τη διδασκαλία οποιασδήποτε θρησκείας στα δημόσια σχολεία και δεν επιτρέπει κανένα θρησκευτικό σύμβολο.

Σχόλια