Στο Δημοτικό Σχολείο Δευτεράς όπου φοιτούν τα παιδιά μου εφαρμόζεται εδώ και χρόνια το σύστημα του Φακέλου Επικοινωνίας, μέσω του οποίου έρχονται στο σπίτι διάφορες σχολικές ανακοινώσεις και έντυπα, τόσο της ίδιας της μονάδας, όσο και του συνδέσμου γονέων.
Δυστυχώς, όμως, ο φάκελος αυτός τυγχάνει εκμετάλλευσης και κατάχρησης από την τοπική Μητρόπολη Ταμασού και Ορεινής, που αλωνίζει ελεύθερα στο σχολείο, χρησιμοποιώντας το ως Δούρειο Ίππο προσηλυτισμού, κατήχησης, καθώς και διαφήμισης, όπως για παράδειγμα των καλοκαιρινών κατασκηνώσεων ή του εμπορικού καταστήματός της, μεταξύ άλλων.
Δύο τέτοια φυλλάδια, μια ανακοίνωση με τίτλο: ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΝΩ ΔΕΥΤΕΡΑΣ: ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ και μια πρόσκληση με τίτλο: ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ, έφθασαν στο σπίτι μας, μέσω του πιο πάνω φακέλου, την Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017.
Στην πρόσκληση αναφέρονται τα εξής: «Οι υπεύθυνοι των κατηχητικών σχολείων προσκαλούν ΟΛΑ [κεφαλαία] τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Δευτεράς στο κατηχητικό σχολείο αύριο Σάββατο 21/10/2017 στις 11:30-12:30 το πρωί. Όσα παιδιά δυσκολεύονται να έρχονται θα υπάρχει δωρεάν μεταφορικό μέσο με το λεωφορειάκη της εκκλησίας.
Υπεύθυνος Κατηχητικής Κίνησης
π. Χαράλαμπος Νικολαιδης τηλ. 99167007».
Το Σάββατο κατηχεί, τη Δευτέρα... «διδάσκει»
Το πιο αξιοσημείωτο, ανησυχητικό και παράλληλα εκνευριστικό σημείο της όλης ιστορίας, είναι ο διπλός ρόλος του υπεύθυνου παπά. Όπως ξεκάθαρα αναφέρει η πρόσκληση, τα Σάββατα θα κατηχεί τα παιδιά εκ μέρους της μητρόπολης, και τις Δευτέρες θα μπαίνει σε μια από τις αίθουσες του Γυμνασίου Ανθούπολης όπου χρηματίζει, «διδάσκοντας» Θρησκευτικά σε μαθητές της Α' γυμνασίου, μεταξύ των οποίων και ο δικός μου γιος που τον έχει «καθηγητή».
Όπως έγραψα σε προηγούμενο άρθρο μου, στο μάθημα της Παρασκευής, 20 Σεπτεμβρίου 2017, ο εν λόγω πάτερ ανάφερε τα εξής στην τάξη: «η επιστήμη δεν συγκρούεται με την Αγία Γραφή γιατί σκοπός της Αγίας Γραφής είναι να μας πληροφορήσει για το ΠΟΙΟΣ έχει δημιουργήσει τον κόσμο (Θεός), ενώ σκοπός της επιστήμης είναι να μας πληροφορήσει για το ΠΩΣ, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο φτιάχτηκε ο κόσμος. Όπως για παράδειγμα, στην περίπτωση της γέννησης του Χριστού. Η Αγία Γραφή μας πληροφορεί ότι εκείνη τη νύχτα ένα φωτεινό αστέρι οδήγησε τους μάγους στην φάτνη, ενώ η επιστήμη επιβεβαιώνει ότι εκείνο το βράδυ τρεις γαλαξίες είχαν έρθει τόσο κοντά μεταξύ τους, ώστε να αποδίδουν μια φωτεινή δέσμη φωτός».
Σκοπός και στόχος, όμως, του πάτερ, μέσα από το συγκεκριμένο «μάθημα», που δεν έχει καμία απολύτως επιστημονική βάση, είναι τόσο η κατήχηση, όσο και η καλλιέργεια γνωστικής δυσαρμονίας στα παιδιά, εξισώνοντας την επιστημονική μέθοδο, την ορθολογιστική σκέψη, την αλήθεια της επιστήμης που εδράζεται στην απόδειξη, την τεκμηρίωση και μπορεί να ελεγχτεί, με την λεγόμενη αλήθεια που αποκαλύπτει ο θεός, μια αλήθεια ΜΗ διαψεύσιμη, πλήρως αναπόδεικτη, πλήρως ανορθολογική, πλήρως αντί-επιστημονική, πλήρως μυθοπλαστική και φαντασιακή.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου